Reunion

Åh vad bra min helg har varit! Fredagen blev hemmamyskväll då jag var helt slut efter jobbet. Igår tog jag sovmorgon, åkte till stinsen och kollade runt lite, hämtade fridisen på hemvägen och åkte direkt hem till henne där mamma kerstin fixat mat och äppelpaj, mys och smarrigt! Vi rullade vidare hem till mig, fixade fejsen och drinkade lite innan vi begav oss mot huvudstaden, mötte upp Linn och begav oss mot Jeanette. Där stannade vi ett tag innan vi drog vidare mot kvällens utgång. Lite annorlunda men mycket trevligt. Kom hem imorse och sov länge. Nu i kväll har vi hyrt film, fridisen, lillebroren och jag. Äntligen såg vi Dear John, som jag velat se ett tag och bra var den! Nu sitter jag här och slösurfar och ska snart bege mig till sängs för sömn. Imorgon börjar en ny vecka och det är back to work. Naajjzz =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0