I djup sömn

Jag undrar vilken dag jag kommer att vakna upp i södertälje eller i stan en timme senare för att ha somnat så djupt på tåget. Idag somnade jag setenhårt och vaknade i rosers. Jag vaknade till 2 ggr under resan mellan södra och märre. Då nickade jag till och turisterna runt om mig bara flina åt mig och mina ryck. Jag brydda mig inte och sov vidare. Varje gång jag har somnat på tåget den senaste tiden så har jag haft galen tur och vaknat precis innan jag ska av. Den dagen det inte blir så, blir en jobbig dag!

NU borde jag egentligen lika och sova djupt men icke, här sitter jag och surfar runt onödigt mycket. Nee nu får de va nog, nu blir john blund. IMorgon blire klubbkväll på Make up store med Jennifer =) Det ska bli kul! God Nattens! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0