den senaste tiden...

Ojoj va tiden bara försvinner, går såå jäkla snabbt nu! Sen jag skrev sist har jag varit med om mycket. Jag har träffat Anna & Fridaabriii, vi har firat janina med utgång på sturecompaniet, vi har firat Louise med utgång på Ace, Moa and the family har varit på besök, jag har varit på shoppingjakt med fridiiisen, jag har gjort två besök på marc by marc i huvudstaden, jag har varit på ett flertal hockeymatcher och äntligen hunnit med att köpa present/julklapp till fridelo.  I fredags var ja på bio med Jennifer och Frida och vi såg Due Date, lik baksmällan och bara nästan lika bra. Sen begav vi oss mot resturangen Agaton i Gamla stan och käka riktig pasta, italiensk känsla på hög nivå, både miljön inne och utanför.

Men det största som händer just nu i mitt lilla liv förutom jobbet och vardagen är att jag är mitt i ett målande i mitt rum. JAG (på egen hand) målar nämligen om mina väggar i mitt lilla krypin. Det blir benvitt och fresch. Det andra är att Fridisen i tisdags gav sig iväg igen, denna gången MYCKET längre. Hela 5 månader blir hon borta och jag är mest rädd just nu för att ja inte kommer hinna att besöka det lilla pyret. Men som sagt tiden går ju fort så dessa 5 månader lär göra desamma! Det får vi hoppas i alla fall! Imorgon är det fredag och dags för helg... IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0