santa paws

Åhh så trött ja är, sliten och lite småbakis, men de va de väll värt?! Det blev utgång igår, Moa, tess och jag gav oss ut i uppsalanatten och klackade loss. Kulkul! Snälla kusinen martin agerade chaffis vilket va väldigt najs.

I fredags kom systerystern och öbon hit och guu va kul vi har det, humor på hög nivå. Vi kollade på film, käka sushi och möös och snacka skit. Asniice, och på torsda ror hon över igen för att fira av julen med oss. Igår åktejag till uppsala, på jackjakt men hittade ingen men såklart lite annat. Sen åkte vi vidare hem till Moisen och gjorde oss redo för kvällens bravder. Och nu ligger man här, söndag igen och jobbet kallar imon.

I torsdags fick jag låna en film av en kollega, en juldisneyfilm ahah, asbra tycker jag. Den hette tomtetass och nu tror ni väll att jag driver men icke!


Kommentarer
Postat av: moa

haha, jag blev faktiskt sugen på den. Man måste ju börja julknarka ordentligt nu!

2010-12-19 @ 20:21:49
Postat av: Hanna

jaaa den e G R E A T =D

2010-12-19 @ 22:46:44
URL: http://hannayoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0