Längesen

Halsfluss va namnet på den skit ja har i halsen. I måndags åkte jag hem från jobbet tidigare för jag kände mig febrig. Så klart gick inte bussarna inne i stan som dom skulle och inte heller tågen och därefter inte bussarna här. Det tog sammanlagt drygt 3 timmar för mig att ta mig hem med feberfrossa som bara blev värre och med den frossan stå och vänta i massvis av minusgrader. När jag väl kom hem tinade ja inte upp på flera timmar. Sen dess har jag legat i sängen ochine kunnat göra någonting. Först idag kunda jag pallra mig upp stabilt för då var ja tvungen att tamig till doktorn. Nu ligger jag i sängen igen och kommer inte att kunna gå till jobbet förrän på måndag igen, inte sååå nice må jag säga! Otur på högnivå! Här kommer låten jag har levt med under denna sängkoma, Längesen med Veronica Maggio och Petter. Enjoy ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0