Julfest & uppsalavisit

Ännu en helg svischade förbi. I fredags efter jobbet var det dags för julfest med julbord och ståhej, faktiskt trevlans! I går tog jag en tripp till Kista för klappjakt igen och hittade årets svåraste så nu är ja glad, har nu bara två kvar som jag vet på ett ungefär vad jag ska köpa.
Idag var jag först på hockey, Andreas spelade match, final i DM och dem vann, lillebroren var grym. Så nu blire SM för han och gräbbsen =) Jag rullade direkt till Uppsala och Moa efteråt. Läskigt att köra på motorvägen, mörkt och halt men de gick bra, på hemvägen var det läskigare men nu är jag hemma och jag lever. Vi köpte lite smått och gott och köpte med oss sushi hem till kusins lya. Vi kollade på film och hinkade te som vanligt. Denna gång kollade vi på The Butterfly effect, hade sett den för evigheter sen och kom inte ihåg mycket men bra är den! NU ska jag sussa, imon blire jobb och nya lokaler då vi flyttat, spännande^^.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0