Ännu en helg

Denna helgen slutade ju prima med =D Igår var ja och julshoppade hela dagen inne i huvudstaden. Kusin moa kom in efter en stund och ännu senare kom lillebroren. Vi vandrade runt lite och tillsist mötte vi upp Storasyster Kickan och hennes pojkvän ted för lite käk och sen blev det bio. Vi såg Red, den va helt okej, ironiskt kul med för mycket pangpang och specialeffekter men ändå helt okej. Idag har vi kollat på film, skottat och slappat lite. Imon är det ny vecka och back to work.

Jag har ett problemas, jag vill sååå gärna slå en pling till fridiiis som befinner sig i ett annat land bland alptoppar, fransmän och massa snö. Men det är såå jäklarns dyrt så jag måste därmed fixa det här med skype men ja e inte riktigt haj på hur de går till och om de funkar prima. Men det låter ju toppen med att slå en pling GRATIS! Värt att testa må jag säga! Måste bara se till att fridelo kirrar sig ett headset eller nått =D nu ska ja kolla tv och sen sussa ;) God Nattens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0